ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים

פורסם: 21 באוקטובר 2012 ב-Uncategorized, ויזי קעקועים בירושלים
תגים: , ,

סטודיו הקעקועים ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים מביא לכם אינפורמציה, מאמרים ועוד דברים נוספים בבלוג זה.
קצת על סטודיו הקעקועים בירושלים, הסטודיו ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים הינו סטודיו בעל שם מקצועי בתחום הקעקועים והפירסינג, אמן הקעקועים בסטודיו הוא אביעוז אזולאי (ויזי), עבודות רבות נעשו על ידיו בארץ ובעולם, תיק העבודות גדול ומגוון, עיצובים אישיים לקעקועים רבים נעשו על ידו.
בויזי קעקועים בירושלים ניתן להזמין עיצוב אישי לקעקוע, סקיצות אישיות לפי סגנון. יחס אישי ומסור ללקוח, סטריליות, איכות ומקצועיות הן אבני היסוד של הסטודיו. הסטודיו ויזי קעקועים בירושלים הנו סטודיו ברישיון משרד הבריאות.
קעקועים בירושלים במגמת עלייה בשנים האחרונות וכך גם בארץ, יותר ויותר אנשים מתקעקעים ומתהדרים באומנות הגוף, מקעקעים שמות למען אהבה, שמות להנצחה, קעקועים של פנים לזיכרון, בסטודיו הקעקועים בירושלים, ויזי קעקועים בירושלים ניתן לראות עבודות רבות מהסוג הנ"ל, למשל, בחור הגיע אל הסטודיו וביקש עיצוב אישי לקעקוע לזכרו של אביו, בשיתוף פעולה עיצבו לו קעקוע, קישור לקעקוע.
דוגמא נוספת לקעקוע שנעשה בסטודיו הקעקועים בירושלים היא, קעקוע לזכרו של כלב, לקוח שהגיע לויזי קעקועים בירושלים ביקש לקעקע את כלבו שמת על הרגל, קישור לקעקוע של כלב.
דוגמאות נוספות של קעקועים ניתן לראות בפייסבוק בדף הסטודיו "ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים", קישור לדף הפייסבוק.
לקביעת תורים וברורים: 054-6964123, ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים.

ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים

כתיבת תגובה