קעקועים זה ממכר? ויזי קעקועים בירושלים

פורסם: 28 באוקטובר 2012 ב-Uncategorized, ויזי קעקועים בירושלים
תגים: ,

לפעמים עולה השאלה להרבה לקוחות שמגיעים לסטודיו ויזי קעקועים בירושלים, וכך גם במקומות אחרים, "קעקועים זה ממכר?". מבחינה מדעית אין כלל הוכחה שזה ממכר, אבל יש אנשים שיגידו שכן, חלקם יגידו שהם מכורים לאווירה, חלק מהמתקעקעים יגידו שהם מכורים לריגוש שלפי קעקוע חדש, חלק יגידו שהם מכורים לכאב, וחלק לרעש המכונה.
ישנם לקוחות רבים של ויזי קעקועים בירושלים ששבים לקעקועים נוספים, חלקם אומרים "אני חייב קעקוע חדש", "אין, אני מכור לרעש הזה של המכונה", וחלק רק רוצים להוסיף קעקוע חדש.
שאותי שואלים למה אני מכור ואם אני מכור, אני עונה את אותה התשובה "לא יודע, יש משהו שמרגש אותי בקעקוע חדש, ביצירה חדשה על גופי".
אז נכון, יש כאלה שעם השנים כבר לא כל כך רוצים את הקעקוע הישן, חלקם מקעקע כיסוי על הקעקוע הישן, חלקם משאירים אותי ומתחדשים בחדש.
אז אם זה ממכר? לא מוכח מדעית, אבל בשטח נראה שכן…
סטודיו הקעקועים בירושלים, ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים.
לקביעת תורים וברורים: 054-6964123.

כתיבת תגובה